دوستانه ۳۲۱

دوستانه ۳۲۱

دانشگاه سبزوار و دوستان
دوستانه ۳۲۱

دوستانه ۳۲۱

دانشگاه سبزوار و دوستان

تفاوت دیدگاه ها

یک سخن منسوب به بودا هست که میگه: 

« روی زمین هیچ چیز پایدار نیست ٬ زندگی همچون شراره ای است که از اصطکاک چوب پیدا شد ٬ زمانی روشن می شود و دوباره خاموش می گردد . ولی ما نمی دانیم که از کجا آمده و به کجا خواهیم رفت ». 

 

نظرتون چیه؟ 

مخصوصا در مورد اون قسمت آخرش؟ 

 

به نظر خود من ٬ ممکنه که ندونیم ٬ ولی اصولا ما برای همین زندگی می کنیم که بفهمیم از کجا اومدیم و کجا میریم... همون طور که امیرالمومنین حضرت امام علی (ع) فرمودند : 

« خدا رحمت کند انسانی را که بداند از کجا آمده ٬ در کجا قرار دارد و به کجا رهسپار خواهد شد ».

نظرات 3 + ارسال نظر
درامتداد زندگی چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 17:03 http://daremtedadezendegi.blogfa.com

خیلی قشنگ بود.
ینی با حال و هوای الانم خیلی جور در اومد

ممنون
جالبه.
اما من الان : دلم گرفته ای دوست ، هوای گریه با من ...

درامتداد زندگی چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 20:43 http://daremtedadezendegi.blogfa.com

نه بسته‌ام به کس دل، نه بسته کس به من دل
چو تخته‌پاره بر موج، رها، رها، رها من....
اگه حالتون الان اینه ک خیلی خوبه!!
اگه ب یکی دلی ببندی و بعد بخوای با نبودنش کنار بیای ک داغون میشی.اونوقت حالت میشه:
بارونای پشت شیشه منو تنهایی و تردید...

چشمای مونده به راه و شب تنهایی ماه و یه دل بی سرپناه و من و خونه ...
فقط همون قسمت هوای گریه با من ، در مورد من صدق می کنه ...

درامتداد زندگی جمعه 22 شهریور 1392 ساعت 00:12 http://daremtedadezendegi.blogfa.com

ساعت‌های غرق خوابو، این منه بی تو خرابو

یادت هرگز نمی مونه ، نمی مونه ...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد