دوستانه ۳۲۱

دوستانه ۳۲۱

دانشگاه سبزوار و دوستان
دوستانه ۳۲۱

دوستانه ۳۲۱

دانشگاه سبزوار و دوستان

نماینده ۲ چه خبر؟؟؟

سلام دوستان 

خسته نباشید 

به زودی با آقای لعل مصاحبه خواهیم داشت . برای اینکه سوالها جدیدتر باشه ، به نظر شما چه سوالهای دیگری از نماینده ترم دو پرسیده بشه ؟ 

  

مصاحبه با آقای لعل در ادامه مطلب...

 

نماینده چه خبر؟؟؟

  • نام : بهرام
  • شهرت : لعل رودی
  • تاریخ تولد : 4/3/1371
  • علاقه مندی ها : موسیقی
  • شاعر مورد علاقه : سعدی  
  • یک بیت از سعدی :
    گویند روی سرخ تو سعدی که زرد کرد؟ اکسیر عشق بر مسم افتاد و زر شدم
  • ورزش مورد علاقه : فوتبال
  • یک ورزشکار از این رشته : فرهاد مجیدی
  • فیلم ، کارتون یا سریال مورد علاقه : فوتبالیست ها
  • بازیگر مورد علاقه : رضا عطاران
  • یک فیلم از این بازیگر : متهم گریخت
  • موسیقی مورد علاقه : پاپ
  • یک خواننده پاپ : اندی!!
  • بهترین دوران زندگی : کودکی
  • چرا ؟ : خاطرات خوبی ازش دارم 
  • سن ازدواجت کی خواهد بود؟ : هر موقع یک خانم دلخواه پیدا کنم
  • در مورد دوران نمایندگی : سخت بود ولی گذشت
  • سخت ترین کار زندگیت تا الان : انتخاب رشته کنکور(چون آخرش هم گند زدم و می شد جای بهتری قبول شم)
  • رابطه ات با سیاست چطوره؟ : ندارم
  • مسابقات و افتخارات : تجوید قرآن دوره ابتدایی - همیشه شاگرد اول-دوم بودم!
  • علم بهتر است یا ثروت ؟ : علم-چون میشه با اون به ثروت رسید!
  • با سه کلمه زیر جمله بساز

عشق - کار - رنگ مورد علاقه ات یا هر رنگ دیگری

"همیشه به آبی بودن و کارم عشق می ورزم" 

  • توصیفت از پزشکی چیه؟ : علاقه بیش از حد  
  • نظرت رو راجع به واژه های زیر توی یک کلمه بگو

ترم بالایی : لج درآر !!!

گوگل : بهرام شکارچی !

امتحان : زیاد دوست ندارم

نماینده : پدرش در میاد

جزوه : از کتاب بهتره

استاد : دکتر گل محمدی

مصاحبه : آقای حسینی بای

همکلاسی: دوست خوب

سبزوار : پر از میدون

شهر خودت: دوستش دارم 

  • در پایان ، یک جمله یا کلمه ؟ :

گذشت خوبه 

 

 

با تشکر از نماینده ترم دو

نظرات 2 + ارسال نظر
.... شنبه 24 تیر 1391 ساعت 13:59

hamichin tarhe mosahebash jaleb nabud mizashtin ru nazarat harki harchi mikhast miporsid

سلام
اون طوری که باز هم می شد همون صندلی داغ پرحاشیه و البته اعصاب خردکن!!!
سوالاتتون رو بپرسید تا من هم از نماینده ها بپرسم و جوابشون رو بنویسم...
این طوری که سازمان یافته و سوالات از قبل طراحی شده باشه ، هم مهمان در معذوریت قرار نمی گیره! و هم اینکه یک شمای کلی از رفتار افراد به دست میاد. اغتشاش هم نمیشه...!!!
موفق باشید

دکتر محمد ناصر مقیاسی دارنده پی اچ شنبه 14 مرداد 1391 ساعت 11:25

سلام دانیال جون خوبی؟
خیلی زیباس مرسی
راستی من میام سبزوار استاد بشم این ترم
چون PHTدارم

سلام
جون من؟
واقعا میاین؟
حالا PHD چه رشته ای؟!!!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد