دوستانه ۳۲۱

دوستانه ۳۲۱

دانشگاه سبزوار و دوستان
دوستانه ۳۲۱

دوستانه ۳۲۱

دانشگاه سبزوار و دوستان

وقفه...

سلام دوستان  

عباداتتون قبول

یک مسئله ای پیش اومده که شدیدا قلبم رو آزرد و دلم گرفت...  

... ... ... ... 

ان شاءالله که هر چی صلاحمون هست ٬ در تقدیر ما در شب های قدر برامون رقم بخوره ... 

ممکنه چند وقتی مطلب ننویسم... حداقل مطمئنم که مطلب هایی که می نویسم ٬ ذوق و شوقی برای خودم نداره(تا وقتی که این قضیه سرانجامش مشخص بشه). 

شدیدا ملتمس دعای شما هستم... 

پایدار باشید 

 

الحمدلله رب العالمین 

خدا رو شکر که اون مسئله فعلا رفع شده... گفتم روی همین پست بنویسم بهتره... 

واقعا خدا رو شکر  

به امید خدا  دوباره شروع می کنیم به نوشتن مطلب...

نظرات 4 + ارسال نظر
yki چهارشنبه 18 مرداد 1391 ساعت 14:47

و خداوند انسانهایی را آفرید که به اشتباه فکر می کنن خوشمزه هستن
بدین سان اعصاب بشریت به فنا رهسپار گشت

البته اعصاب برای این نبود که به خوردن انسان و مزه آن فکر کند...
کسی یا کسانی که باید منظورم رو متوجه می شدند احتمالا متوجه شدند .
تو کز محنت دیگران بی غمی ...

بهرام پنج‌شنبه 19 مرداد 1391 ساعت 12:08

خدا بد نده؟
چی شده رفیق؟
ایشالا حل میشه خودتو ناراحت نکن.

خدا که بد نمی ده . بد نبینی .
واقعا زبونم از گفتنش عاجزه ... البته فعلا عاجزه
ان شاءالله که حل بشه
قربونت رفیق

مهدی پنج‌شنبه 19 مرداد 1391 ساعت 22:24 http://sooratiekhalkhali.mihanblog.com/

الان موقع یکی از اون آهنگ جفاتیای اورچیناله

به قول یکی از استادامون:
می تونه باشه... و می تونه نباشه...
دلم لک زده واسه اون روزها و رفیق های بامرام ۳۲۱...

yki چهارشنبه 25 مرداد 1391 ساعت 00:46

حل شد؟ای باباتازه امیدوارشده بودم

و علیکن السلام
به بینایی چشم هر چی حسوده...!!!
به چی امیدوار شده بودید؟ مگه شما می دونید چه اتفاقی افتاده بود؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد