دوستانه ۳۲۱

دوستانه ۳۲۱

دانشگاه سبزوار و دوستان
دوستانه ۳۲۱

دوستانه ۳۲۱

دانشگاه سبزوار و دوستان

سخنان تفکربرانگیز

سلام 

 

این ترم خیلی خسته کننده است . با این که مطالب برخلاف ترم قبل ، خیلی سخت نیست ولی کلاس ها بدجوری ضدحال می باشد ، چه از نظر وقت و چه به لحاظ درس و چه به دلیل...!!! 

شنبه ها برای من شده کابوس...!!! دیگه چی میشه گفت؟...

 

یک ایمیل به دستم رسید که به نظرم خیلی جالب اومد : 

دانلود فایل ZIP 

 

موفق باشید

نظرات 5 + ارسال نظر
f@rz@neh شنبه 29 مهر 1391 ساعت 14:20

ای بابا کلا فکر کنم سخت بار اومدیم جنبه ی آسونیو نداریم خسته کننده میشه واسمون

به نکته ظریفی اشاره کردید...
قبول دارم .

... یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 23:53

گاهی چتر را باید دست باران داد تا روی خودش بگیرد و ما جایش بباریم..
کاش من خودم ابر بودم..‏!‏

خیلی قشنگ بود...

... دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 02:55

من خیلی می ترسم..


این وقت شب ، این چیه دیگه ؟!!!
ما باید بترسیم که سه نفری توی یک خوابگاه تنهاییم و همه لامپها هم خاموشه ...

... دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 03:56

پایم را از گلیم فراتر میگذارم..
دستان گرمت را به خیس شدن پاهایم روی زمین گلی ترجیح می دهم..

... دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 05:28

هه.. در رو به روی غریبه باز نکنید ی وقت‏!‏‏!‏

!!!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد