دوستانه ۳۲۱

دوستانه ۳۲۱

دانشگاه سبزوار و دوستان
دوستانه ۳۲۱

دوستانه ۳۲۱

دانشگاه سبزوار و دوستان

حکایت من و وبلاگ !!!

من و مزرعه یه عمره چشم به راه یه بهاریم  

زیر شلاق زمستون ، ضربه ها رو می شماریم

توى این شهر غیر گریه ، کار دیگه اى نداریم
هر کى خوابه خوش به حالش ، ما به بیدارى دچاریم

تن این مزرعه خشک ، تشنه بذر دوباره ست
شب پر از حضور تلخ جاى خالى ستاره ست

مزرعه دزدیدنى نیست ، فردا میلاد بهاره
دیگه این مزرعه هرگز ترسى از خزون نداره

نفس بکش نفس بکش ، اینجا نفس غنیمته
توى سکوت مزرعه ، صداى تو یه نعمته

نفس بکش ...

نظرات 5 + ارسال نظر
محمد پنج‌شنبه 20 تیر 1392 ساعت 05:17 http://jahromia.ir/forum/member.php?action=register&referrer=1

سلام عزیز
وب زیبایی داری
ما یه انجمن سرگرمی و تفریحی داریم که محیطی صمیمی و دوستانه داره
ازت دوست دارم که بیای اونجا و ثبت نام کنی
میتونی کلی مطلب ارسال کنی و وبلاگت هم معرفی کنی تا دوستان دیگه راجع بهش نظر بدن
لینک ثبت نام رو گذاشتم
منتظرت هستم
نام کاربری من admin هست ... هر سوالی داشتی در خدمتم

What the Yook !!!

. پنج‌شنبه 20 تیر 1392 ساعت 11:31

پست تبریک انتساب دکتر پژهان به معاونت آموزش رو بذار دیگه.

خوب لااقل انتصاب رو درست بنویسید ...
چشم . روی وبلاگ کلاس گذاشتم ... خوشحال شدیم واقعا . لایق ترین فرد ایشون بودند ... تنها کار مثبت دکتر حسن پور در دوره ریاستشون همین بود . البته از این کار هم بوی سیاست میاد ...

دوست پنج‌شنبه 20 تیر 1392 ساعت 15:38

سلام.واقعا دکتر پژهان معاونت اموزش شد................... خوب پس دیگه انتقالی من جور شد مطمئنم دکتر پژهان از همشون با انصاف تره..... خدا را شکر...

سلام
خدا رو شکر ...
به افتخار دکتر پژهان عزیز و به افتخار انتقالی شما ... یه دست ، یه هورای بلند ...

ستاره جمعه 21 تیر 1392 ساعت 01:57

من خاکستر شدم
تو اما تنها سیگاری را دیدی که تمام شد‏!‏

دخانیات عامل اصلی سرطان و برای سلامتی بسیار مضر است ...

ستاره شنبه 22 تیر 1392 ساعت 20:39

عادت کرده ام نگاه کنم به آدم هایی که از دور می آیند تا زمانی که ثابت شوند "تو‏"‏ نیستند..‏!‏

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد