دوستانه ۳۲۱

دوستانه ۳۲۱

دانشگاه سبزوار و دوستان
دوستانه ۳۲۱

دوستانه ۳۲۱

دانشگاه سبزوار و دوستان

"خاطره"

سلام دوستان 

از این به بعد پست هایی تحت عنوان خاطره خواهیم داشت ... در این رابطه پیشنهاد می پذیریم ولی انتقاد ها رو فقط میخونیم ...!!! 

 

یادتون میاد ؟ یه زمانی برای اینکه به اینترنت وصل بشیم ، باید می رفتیم کارت اینترنت می خریدیم ... سرعت دانلود هم نهایتا به 7 یا 8 کیلوبایت بر ثانیه می رسید ...
 

 

 

یادمه برای دانلود یک آهنگ دکتر محمد اصفهانی ، صبح ساعت شش زدم دانلود ، ساعت شش و نیم دانلود شد ، کلی ذوق مرگ شدم ... اگر در طول روز می رفتیم اینترنت ، هر لحظه ممکن بود یه نفر بخواد تلفن بزنه و مجبور به قطع اتصال بشیم ... خدا رو شکر الان وضع خیلی بهتره ... 

 

 

یادمه کلاً همین یک برگه رو ده بار مرور کردم و رفتم سر امتحان فیزیک2 پیش دانشگاهی ... 

 

 

 

 

یه عکس توی عکسهای پارسال پیدا کردم ؛ جالب بود :
هنرنمایی بچه های دانشگاه علوم پزشکی مربوط به قبل از سال 89 که خوابگاه ما متعلق به خانم ها بوده ... عکس خیلی باکیفیت نبود به همین دلیل پانوراما گرفتم که البته خوب نیفتاد ...

 

 

تا خاطره بعدی ...!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
ستاره شنبه 22 تیر 1392 ساعت 00:05

به من مجوز چاپ نمیدهند‏!‏
می گویند داستانی که نوشتی قابل باور نیست..
اما من فقط خاطراتم را نوشتم..‏!‏

می زند باران به شیشه
مثل انگشت فرشته
قطره قطره رشته رشته
خاطراتم همچو باران
در گذار از کوهساران
حاصل این بذر کشته
عشق حق بر دل سرشته
ای دریغ از عمر رفته
سوز و سودای گذشته ...

n.sadeghi یکشنبه 23 تیر 1392 ساعت 22:36

سلام خسته نباشید.
وبلاگ ومتعاقبا تفکرات جالبی دارید.
این وبلاگ منه nsparadiselost.blogfa.com
طفلکی تازه راه افتاده.لطف می کنید نظرتونو بگید.
ممنون.
پایدارباشید.

البته وبلاگ متعاقب تفکراته ... ممنون

n.sadeghi سه‌شنبه 25 تیر 1392 ساعت 18:15

درصرف ضمیر
تو متعاقب من است اما
من هایی هست که متعاقب تو می ایند.
یا باران متعاقب گرفتگی هواست
اما هستند که به هوای بارانی می گویند گرفته.
یا مثلا ادم هایی پیدا می شوندکه حضورشان متعاقب مرگست
وبعضی دیگر مرگشان متعاقب حضور.
گاهی هم واژه ها اشتباهی کنار هم جمله میشوند
درست مثل وقتی که تفکرات در پی ساخته ها می ایند.

التماس دعا.
با ارزوی توفیق بندگی خدا.

شاید حق با شما باشه ولی در مورد من که وبلاگم از تفکراتم سرچشمه گرفت ...
محتاجیم به دعا . همچنین .

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد