دوستانه ۳۲۱

دوستانه ۳۲۱

دانشگاه سبزوار و دوستان
دوستانه ۳۲۱

دوستانه ۳۲۱

دانشگاه سبزوار و دوستان

غذای خوب دانشگاه ما !!!

سلام دوستان 

پس از مدتهای نه چندان طولانی ، یک صفحه نوشتیم ... انرژی نداریم که ... 

 

دانلود 

 

نظرات خودتون رو در این مورد ثبت کنید ...

نظرات 6 + ارسال نظر
دانیال دوشنبه 31 تیر 1392 ساعت 22:35

سلام مجدد
فقط یادتون باشه ، ممکنه بعد از این حرکت ، دانشگاه ما هم مثل دانشگاه فردوسی مشهد ، در صورت نگرفتن غذا ، 3000 تومان از شارژتون کم کنه ... بنابراین سعی کنید 5000 تومن بیشتر توی کارتتون نباشه و همون 5000 تومن رو رزرو کنید ...
موفق باشید

n.sadeghi شنبه 5 مرداد 1392 ساعت 00:27

سلام.
خدایی حیف که وقتی از کلاس یا کار اموزی میاییم خسته ایم
وگرنه همین غذای ساده ی خودمون شرف داره به بعضی از
غذاهای سلف!
این اعتصاب غذاشاید کارساز باشه اما نه درهفته ی اول
بعد از پاگرفتن سلف بیشتر جا می خورن مثلا هفته ی دوم.
واینکه فقط همین افراد معدودی که وب شمارو دنبال میکنن
باخبر میشن.برای اعتصاب یه دست صدا نداره.

موفق باشید.

البته من بچه های چند تا کلاس دیگه رو هم خبر کردم
ان شاءالله شما هم بچه های خودتون رو خبر کنید
کلاسهای ما از 23 شهریور شروع میشه و فرصت برای هماهنگی بیشتر هم داریم
سلامت باشید . التماس دعا

دانشجو سه‌شنبه 15 مرداد 1392 ساعت 16:45

سلام ،خسته نباشید
من با خوندن مطلبتون چند تا سوال برام پیش اومد
نتیجه ی اعتراض بچه های دانشگاه فردوسی چی شد؟
توی کیفیت یا قیمت غذا شون تاثیری داشته؟
و اینکه اگر ما یک هفته اعتراض کردیم و هیچ تغییری حاصل نشد از هفته بعد دوباره میریم سلف و... انگار که نه انگار...؟!
چون با روندی که مسولین پیش گرفتن برای پیگیری اصلاح سامانه آموزش واطلاع رسانی نمره ها بعید به نظر میرسه برای پیگیری اعتراض ما سرعت عملی نشون بدن.
ممنون میشم اگر جواب سوالاتمو بدید
و ممنون به خاطر پیگیری تون.

سلام . ممنون - سلامت باشید
به قول عزیزی "ما قائل به وظیفه ایم..."
بچه های دانشگاه فردوسی وضعشون با ما کاملا متفاوته ؛ اونا اگه اعتراضی داشتند (که البته من چیزی نشنیدم و الان اولین باریه که به گوشم میخوره این موضوع) ، خوشی زده زیر دلشون . ولی ما از دو سال پیش با این غذاهای فاجعه روبرو هستیم ...
چند نفر از دوستان من دانشجوی دانشگاه فردوسی هستند که ازقضا یک نفر از اونها از دانشگاه خودمون انتقالی گرفت برای مشهد ... این دوست عزیزمون میگفت که کیفیت قورمه سبزی دانشگاه فردوسی از جوجه و فسنجون دانشگاه خودمون خیلی بهتره ...!!!

اما برای قسمت دوم بحثتون ؛
اگر به من باشه و بچه های کلاسمون و ایضا بچه های دانشگاه به حرف من توجه کنند ، هفته دوم هم همین کار رو می کنیم ... قرار نیست که غذا رو رزرو نکنیم ؛ رزرو می کنیم و نمی گیریم .
هیچ کس از نخوردن غذای دانشگاه تلف نشده و نخواهد شد .(حداقل سالهای گذشته من یکی که تلف نشدم...!!!)
مدیریت آموزشی دانشگاه با مدیریت دانشجویی و فرهنگی از زمین تا آسمون متفاوتند ؛ دکتر شموسی و مهندس رستگار خیلی با ذکاوت تر از این هستند که هیچ کاری انجام ندهند ...
امیدوارم شما هم به جمع ما ملحق بشید . موفق باشید

دانشجو چهارشنبه 16 مرداد 1392 ساعت 16:50

سلام مجدد،خسته نباشید
خواستم یک مطلبی رو راجع به بچه های دانشگاه فردوسی بگم
تا اونجایی که من اطلاع دارم چند سال پیش بچه هابه کیفیت غذاشون اعتراض کردن.و البته اعتراضشون به این شکل بود که بعد از رزرو غذا تعدادی از بچه ها به سلف رفتن وبعد از گرفتن غذا، غذاشونو روی میزها چپه کردن!!!!!
البته این شیوه ی اعتراض خیلی غیرمنطقی به نظر می رسه چون بزرگترین نتیجه ش ایجاد زحمت برای کارکنان سلف که کمترین تقصیرو دارن.
از دو سال پیش هم دانشگاه در هر وعده 3نوع غذا درست میکنه که دانشجویان میتونن به انتخاب خودشون یکیشو انتخاب کنن.
و اگر چند نوبت غذا رزرو کنن ونگیرن بعد چند دفعه دیگه حق رزرو غذا رو ندارن!
حالا نمیدونم این تغییرات برمیگرده به نتایج اعتراضشون یا صرفا بخاطر سیاست های خود دانشگاه بوده.

در مورد دانشگاه خودمون؛
درسته "هیچکس از نخوردن غذای سلف تلف نمیشه" و حتی گاهی اوقات عکسش بیشتر مصداق داره!
چون خود من یکی دو دفعه اشتباها ماست تاریخ مصرف گذشته از سلف گرفتم که به لطف خدا هنوز زنده ام ...
ولی گاهی شرایطی پیش میاد که غذای دانشگاه برامون حکم "لنگه کفش در بیابان..." رو پیدا میکنه.ماهم که دقیقا وسط بیابون ...
مثل موقع امتحانا...
صادقانه بگم زمان امتحانا یکی از چیزهایی که من و خیلی های دیگه رو خیلی خوشحال کرد باز شدن سامانه تغذیه برای رزرو روزهای پنجشنبه و جمعه بود!!

من خودم با توجه به "وطیفه"ای که شما گفتید موافقم که باید اعتراض انجام بشه ولی فکر میکنم اگر بچه ها از قبل توجیه شده باشن که اعتراضمون علاوه بر اهدافی که انتظارش رو داریم "ممکنه" عواقب غیرمنتظره ای رو هم در پی داشته باشه احتمالا بعدا با اون بهتر کنار میان.

بازهم تشکر میکنم به خاطر پیگیری هاتون.در پناه حق.

جالبه ؛ نشنیده بودم ولی این رو می دونم که در دانشگاه فردوسی اگر غذا رزرو بشه و کارت نخوره (غذا گرفته نشه) به ازای هر وعده 3000 تومان از شارژ کارت کم میشه ...
در هر وعده هم فکر می کنم که 2 نوع غذا درست می کنند (با دو قیمت متفاوت) که البته کیفیت هر دوتا خیلی خوبه ...
تنها مجازاتشون هم همون کسر شارژ کارتشونه و نه محروم شدن از غذاخوردن ...
حق با شماست و دقیقا به همین خاطر اصرار دارم که در کارت غذای بچه ها بیشتر از مبلغ همون یک هفته ، شارژ نباشه .
شاید هم کیفیت غذای دانشگاه با افزایش قیمت بیشتر شده باشه که در بازه زمانی 23 شهریور تا اول مهرماه متوجه خواهیم شد ...
«هر که طاووس خواهد جور هندوستان کشد»
در نظر داشته باشیم که هیچ هدفی بدون تحمل رنج و احیانا عقوبت های ممکن ، محقق نخواهد شد ...
پایدار باشید و برقرار - التماس دعا

دانشجو چهارشنبه 16 مرداد 1392 ساعت 18:55

من عذرخواهی میکنم اگر اطلاعات غلطی دادم
مطالبی که راجع به دانشگاه فردوسی گفتم به جز اعتراضشون که برمیگرده به چندین سال قبل ، بقیه همه مربوط به دو سال پیش بود وچقدر خوب که اصلاحش کردید چون من هم اطلاع دقیقی از شرایط الان این دانشگاه و تغییرات ایجاد شده نداشتم.

موفق باشید.

عذرخواهی چرا ؟!
هم چنین . سلامت باشید .

... شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 17:21

اعتراض باید مبنای منطقی داشته باشد.
به قیمت غذاها نمیشه اعتراض کرد و اگر قرار باشه اعتراض به قیمت ها باشد باید اعتراض کشوری انجام شود نه در دانشگاه...
و اما...
در دانشگاه به کیفیت و کمیت میشه اعتراض کرد، پس در ابتدا باید با سعه صدر وارد شد و از غذاها استفاده کرد و چنانچه در این دو مورد اشکالی وجود داشت سپس:
بررسی روش اعتراض
هماهنگ کردن دانشجویان
تاریخ
...

کاش خودتون رو معرفی می کردید تا حداقل بدونم دارم با کی صحبت می کنم ؛
منطق چیزیه که هر کسی فکر می کنه ازش برخورداره اما ...

به هر حال ما دو سال تمام به مسئول سلف سرویس و معانت فرهنگی دانشجویی در زمینه کیفیت غذا اعتراض کردیم و هیچ تفاوتی احساس نکردیم ... مصداق حرف شما هم اینه که چون هیچ کشوری از فلسطین و لبنان حمایت نمی کنه پس ما هم نباید حمایت کنیم ؛ اگر سایر دانشجوهای کشور اعتراض نمی کنند چون غذای به نسبت بهتری صرف می کنند . (البته اعتراض دانشجوهای دانشگاه حکیم سبزواری که یکی از بهترین سلف سرویس های کشور هست رو هم نباید نادیده بگیریم...)
ما در بند شکم هم نیستیم که به کمیت غذا اعتراض کنیم .
اما اگر روش بهتری برای اعتراض سراغ دارید ، با کمال میل می پذیریم ...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد