دوستانه ۳۲۱

دوستانه ۳۲۱

دانشگاه سبزوار و دوستان
دوستانه ۳۲۱

دوستانه ۳۲۱

دانشگاه سبزوار و دوستان

نقاب

ای بازیگر گریه نکن ، ما همه مون مثل همیم / صبحها که از خواب پا میشیم ، نقاب به صورت می زنیم 

یکی معلم میشه و یکی میشه خونه به دوش / یکی ترانه ساز میشه ، یکی میشه غزل فروش 

کهنه نقاب زندگی تا شب رو صورت های ماست / گریه های پشت نقاب مثل همیشه بی صداست 

*** 

هر کسی هستی یه دفعه قد بکش از  پشت نقاب / از رو نوشته حرف نزن ، رها شو از پیله خواب 

نقش یک دریچه رو رو میله قفس بکش / برای یکبار که شده ، جای خودت نفس بکش 

کاشکی می شد تو زندگی ما خودمون باشیم و بس / تنها برای یک نگاه ، حتی برای یک نفس 

تا کی به جای خود ما ، نقاب ما حرف بزنه / تا کی سکوت و رج زدن ، نقش نمایش منه 

*** 

هر کسی هستی یه دفعه قد بکش از پشت نقاب / از رو نوشته حرف نزن ، رها شو از پیله خواب  

نقش یک دریچه رو رو میله قفس بکش / برای یکبار که شده ، جای خودت نفس بکش ...

نظرات 4 + ارسال نظر
غریبانه یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 19:54

دلتنگی چه حس بدی است....

تنهایی چه حس بدی است

کاش...

پاره ای ابر میشدم

دلم مهربانی می بارید

کاش نگاهم شرار نور میشد

اشتی میدادش

و

که دوست داشتن چه کلام کاملی است

و

من...

چقدر دلم تنگ دوست داشتن است!




میخوام همین ترانه رو رو صحنه فریاد بزنم
نقابم رو پاره کنم ، جای خودم داد بزنم ...

n.sadeghi دوشنبه 21 مرداد 1392 ساعت 20:00

چه دردی ست در میان جمع بودن
ولی در گوشه ای تنها نشستن
برای دیگران چون کوه بودن
ولی در چشم خود ارام شکستن

سلیقه ی موسیقیتون خوبه
اما چرا اینقدر دلگیر؟

به من هر دم نوای دل زند بانگ
چه خوش باشد از این غمخانه رستن ...

ممنون . لطف دارید . تفکر من اینه که (درست یا اشتباهش رو نمیدونم) زندگی جای شاد شدن با موسیقی نیست . موسیقی باید آرامش بخش باشه و من فقط با گوش دادن به صدای دوتا خواننده آرامش می گیرم : محمد اصفهانی و سیاوش قمیشی .

n.sadeghi سه‌شنبه 22 مرداد 1392 ساعت 00:35

سلام
به عقیده ی من متن ترانه های این دو نفر تامل برانگیزه نه آرامش دهنده
آدم وقتی کلافه میشه دنبال یه تلنگره که بلند شه
آرامش رو باید با سامان دادن روح بدست آورد واین یعنی تامل نه گوش دادن موسیقی.

موفق باشید

سلام
شاید حق با شما باشه ... تا حالا به این نکته دقت نکرده بودم .
ممنون . سلامت باشید

ستاره سه‌شنبه 29 مرداد 1392 ساعت 15:36

گل گلدون من
شکسته در باد

تو بیا تا دلم
نکرده فریاد

گل شب بو دیگه
شب بو نمی ده

کی گل شب بو رو
از شاخه چیده

گوشه آسمون
گل رنگین کمون

من مثل تاریکی
تو مثل مهتاب

اگه باد از سر
موی تو نگذره

من میرم گم میشم
تو جنگل خواب

گل گلدون من
ماه ایوون من

از تو تنها شدم
چو ماهی از آب

گل هر آرزو
رفته از رنگ و بو

من شدم رودخونه
دلم ی مرداب

آسمون آبی میشه
اما گل مهتاب

رو شاخه های خواب
دلش میگیره

دره مهتابی میشه
اما گل مهتاب

از شاخه های خواب
بالا نمیره

تو که دست تکون میدی
به ستاره جون میدی
میشگفه گل از گل باغ

تا که چشمات هم میاد
دو ستاره کم میاد
میسوزه شقایق از داغ

گل گلدون من
ماه ایوون من

از تو تنها شدم
چو ماهی از آب

گل هر آرزو
رفته از رنگ و بو

من شدم رودخونه
دلم ی مرداااااب...

چقدر هم طولانی ...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد