دوستانه ۳۲۱

دوستانه ۳۲۱

دانشگاه سبزوار و دوستان
دوستانه ۳۲۱

دوستانه ۳۲۱

دانشگاه سبزوار و دوستان

دو تا سوال ...

سلام 

یه چیزی چند روزه ذهن من رو مشغول کرده به خودش ... شما می تونید جوابشو بدید ؟ 

این توی کیف من چیکار میکنه ؟!!! 

 

 

اگه گفتید این کتاب چه چیزیش تغییر کرده ؟
جواب درست دادید ، یه بستنی توی کافه تریای دانشگاه جایزه میدم بهتون ...!!! 

 

 

باز آمد بوی ماه مدرسه ؛ هر چی کیف و حال و تفریح بود بسه ...!!! (عجب بیت ماندگاری !!!)

نظرات 6 + ارسال نظر
درامتداد زندگی پنج‌شنبه 28 شهریور 1392 ساعت 19:34

فکر نمی کردم لام های دانشگاه رو تک بزنین!!!
آخه درسته این کار واقعا؟!

واقعا من این کار رو کردم آیا ؟!

sadeghi جمعه 29 شهریور 1392 ساعت 19:32

اگه میشه مشهدی بودن بین المللیش نکنید
خیلی برام جالبه این سوژه ها رو چطور پیدا میکنید
خدایی خوب ملت سرکار میذارین.

ببخشید ولی کلا متوجه منظورتون نشدم !

دلمه شنبه 30 شهریور 1392 ساعت 19:52

اسم مخملباف حذف شده

احسنت . حداقل خودتون رو معرفی کنید تا جایزه تون رو بگیرید ...

دلمه شنبه 30 شهریور 1392 ساعت 20:54

راستی یادم رف دلیلشو بگم چون رسما به شبکه ملی اسرائیل پیوسته خاک توسر وطن فروشش

خاک بر سر هر چی وطن فروشه ...

دلمه دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 14:37

معرفیمو میذارم رو هوش و ذکاوت شما پیداس که از همکلاسیاتون هستم حالا بقیش باخودتون

نه این که من خیلی باهوشم ...!!!
شما هم عجب راهنمایی کردید !!! غیر از دو سه نفر ، همه افرادی که به وبلاگ من سر می زنند ، همکلاسی هستند ...

دلمه دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 19:55

پس قید شناخت من رو بزنید

من که اصراری نداشتم ؛ گفتم که جایزه تون رو بگیرید وگرنه الان چندین نفر هستند که روی وب من نظر میذارند و نمیشناسمشون ...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد