دوستانه ۳۲۱

دوستانه ۳۲۱

دانشگاه سبزوار و دوستان
دوستانه ۳۲۱

دوستانه ۳۲۱

دانشگاه سبزوار و دوستان

سلف 3مهر

من مانده ام تنهای تنها ...  

 

قول یاری از بچه های خوابگاه نیایش گرفتیم برای شنبه و سایر روزهای هفته آینده ... 

نظرات 2 + ارسال نظر
sadeghi چهارشنبه 3 مهر 1392 ساعت 17:15

سلام

شما چه انتظاری از این جماعت گرسنه دارین.
این مبرهنه که افراد مخصوصا اقایون با دیدن غذا دامنشان از دست برود
به نظر من بهتره صورت مسأله رو عوض کنید.
این طوری فایده نداره.
با توجه به مواد غذایی خریداری شده اگر کلا عده قابل توجهی
غذا رزرو نکنند این اعتراض پر اثرتر جلوه خواهد کرد.
اگر تلاشتون بی نتییجه بود باز هم
با مسولین صحبت کنین یه جلسه ی توجیهی برای
اشپز بذارن.
ویا اینکه سلف رو بدن دست ما تا اشپزی یادشون بدیم.
موفق باشید

سلام
همون انتظاری که از خودم داشتم ...
اگه من قضیه رو برای شما شرح بدم حتما شما هم اعتراف میکنید که این کار بهترین کار ممکن بوده و هست ...
شاید هم حق با شما باشه ؛ روی فرمایشتون فکر میکنم .

درامتداد زندگی پنج‌شنبه 4 مهر 1392 ساعت 23:28

ما ز یاران چشم یاری داشتیم
خود غلط بود آنچه می پنداشتیم

ان شاالله به نتیجه خواهیم رسید
جنبش های بزرگ از حرکتهای کوچیک شروع میشه!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد