دوستانه ۳۲۱

دوستانه ۳۲۱

دانشگاه سبزوار و دوستان
دوستانه ۳۲۱

دوستانه ۳۲۱

دانشگاه سبزوار و دوستان

خستگیا

خسته از خستگیای این دل وا مونده / خسته از تو که خیالت پیش من جا مونده
خسته از پرسه تو شهری که همش آواره / بی تو زیر آسمونی که یه بند می باره
به همین سادگیا نیست از تو دل کندن و دوری / چه سبک پر زدی از من تو بگو آخه چه جوری
تو چه جوری غم این خستگی از یادت رفت / حسرت روزهای رفته همه از آهت رفت
من چه جوری به تو و عطر تو بیمار شدم / تو که رفتی عطر بارون شب همراهت رفت ...

...

دانلود آهنگ خستگیا - استاد قمیشی

نظرات 7 + ارسال نظر
paradiselost یکشنبه 20 تیر 1395 ساعت 05:59

بعد عمری که به خواب من بیدل آمد
گریه آبی به رخم ریخت که بیدار شدم...

مرا در دل غمی باشد که گر گویم زبان سوزد
وگر پنهان کنم ترسم که مغز استخوان سوزد ...

Dr سه‌شنبه 22 تیر 1395 ساعت 16:31

رفتن آدم‌ها، برایمان شبیه غول وحشتناک قصه‌های بچگی‌مان شده است.
بیایم باور کنیم همه رفتن‌ها که بد نیست.
همه رفتن‌ها که فاجعه نیست.
همه رفتن‌ها تیغ نیست که خش بندازد روی نازکای دل ما.
همه رفتن‌ها همیشگی نیست!
بعضی‌ها موقتی می‌روند.
می‌روند تا مدتی خلوت کنند...
گوشه دنج یک کافه بنشینند، زندگی‌شان را با تمام روابط‌شان بالا و پایین کنند و کلی نقشه بکشند برای روزهای نیامده...
همه رفتن برای همیشه را بلد نیستند... نمی‌روند!خیالت راحت

فقط کمی دو‌ر می‌شوند تا تکلیف‌شان را با خیلی چیزها روشن کنند.
یا مثل جنگجوی زخمی از نبرد با خودشان برمی‌گردند یا مثل یک سردار پیروز
هر جور که آمدندو برگشتند ،مرهم باشیم! مرهم باشید!

آسون نیست ...
ولی من هم خدایی دارم ...
من و خدام شما همه ...

paradiselost دوشنبه 28 تیر 1395 ساعت 15:12

ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ” ﻋﻀﻮﯼ ﺍﺯ ﺑﺪﻥ ﺍﺳﺖ . ﺩﺭﺳﺖ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﻫﻤﻪ
ﻓﻮﺭﺍ ﺑﻪ ﻓﮑﺮ “ ﻗﻠﺐ ” ﻣﯽ ﺍﻓﺘﻨﺪ ﻭﻟﯽ ﻣﻦ ﻣﯽ ﮔﻮﯾﻢ ﮐﻪ ” ﺩﻭﺳﺖ
ﺩﺍﺷﺘﻦ ” ﺩﻧﺪﺍﻥ ﺁﺩﻡ ﺍﺳﺖ
ﺩﻧﺪﺍﻥ ﺟﻠﻮﯾﯽ ﮐﻪ ﻫﻨﮕﺎﻡ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺑﺮﻕ ﻣﯽ ﺯﻧﺪ …
ﺣﺎﻻ ﺗﺼﻮﺭ ﮐﻨﯿﺪ ﺭﻭﺯﯼ ﺭﺍ ﮐﻪ ” ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ ” ﺁﺩﻡ ﺩﺭﺩ ﻣﯽ
ﮐﻨﺪ !
ﺁﺭﺍﻡ ﻭ ﻗﺮﺍﺭ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺁﺩﻡ ﻣﯿﮕﯿﺮﺩ !
ﻏﺬﺍ ﺍﺯﮔﻠﻮﯾﺖ ﭘﺎﯾﯿﻦ ﻧﻤﯿﺮﻭﺩ، ﺷﺒﻬﺎ ﺭﺍ ﺗﺎ ﺻﺒﺢ ﺑﻪ ﮔﺮﯾﻪ
ﻣﯽﻧﺸﯿﻨﯽ …
ﺁﻥ ﻗﺪﺭ ﻣﻘﺎﻭﻣﺖ ﻣﯿﮑﻨﯽ ﺗﺎ ﯾﮏ ﺭﻭﺯ ﻣﯽ ﺑﯿﻨﯽ ﺭﺍﻫﯽ ﻧﺪﺍﺭﯼ ﺟﺰ
ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺩﻧﺪﺍﻥ ” ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ ” ﺍﺕ ﺭﺍ ﺑﮑﺸﯽ ﻭ ﺑﯿﺎﻧﺪﺍﺯﯼ ﺩﻭﺭ !
ﺑﻌﺪ … ﺣﺎﻻ …
ﺩﻧﺪﺍﻥ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﺭﺍ ﮐﻪ ﮐﺸﯿﺪﻩ ﺑﺎﺷﯽ، ﺣﺎﻟﺖ ﺧﻮﺏ ﺍﺳﺖ،
ﺭﺍﺣﺖ ﻣﯽﺧﻮﺍﺑﯽ، ﺭﺍﺣﺖ ﻏﺬﺍ ﻣﯿﺨﻮﺭﯼ ﻭ ﺷﺒﻬﺎ ﺩﯾﮕﺮ ﮔﺮﯾﻪ ﺍﺕ
ﻧﻤﯽﮔﯿﺮﺩ
ﻭﻟﯽ …
ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺟﺎﯼ ﺧﺎﻟﯽ ﺍﺵ ﻫﺴﺖ ،
ﺣﺘﯽ ﻭﻗﺘﯽ ﺍﺯ ﺗﻪ ﺩﻝ ﻣﯽ ﺧﻨﺪﯼ …

برای اولین باره که زبانم در جواب قاصر مونده ...!!!
ولی میدونم که هدف از ته دل خندیدن من ، خیلی بالاتر از اینه که بخوام در آینده به جای خالی دندان خراب فکر کنم ...

paradiselost سه‌شنبه 29 تیر 1395 ساعت 15:40

اون متن در جواب کامنتDrبود.
شما م جای تحسین داره که در هر شرایطی اهدافتون دنبال میکنین!...

سعی کنید مسخره نکنید ...
از اون علامت تعجب معنی خوبی نمیشه برداشت کرد ...

paradiselost چهارشنبه 30 تیر 1395 ساعت 04:41

مسخره نکردم!
برام قابل هضم نبود حرفتون! درنتیجه علامت تعجبه نه تمسخر!
عذرخواهی میکنم اگه سوتفاهم شده...

مطمئنا در آینده قابل هضم خواهد بود ...
خواهش میکنم ...

paradiselost پنج‌شنبه 31 تیر 1395 ساعت 15:32

...

muryane چهارشنبه 11 اسفند 1395 ساعت 14:27

سلام ببخشید شما قبلا وبلاگ دیگه ای نداشتید؟

سلام
داشتم ...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد