دوستانه ۳۲۱

دوستانه ۳۲۱

دانشگاه سبزوار و دوستان
دوستانه ۳۲۱

دوستانه ۳۲۱

دانشگاه سبزوار و دوستان

دو تا سوال ...

سلام 

یه چیزی چند روزه ذهن من رو مشغول کرده به خودش ... شما می تونید جوابشو بدید ؟ 

این توی کیف من چیکار میکنه ؟!!! 

 

ادامه مطلب ...

روز شعر و ادب پارسی

سلام دوستان 

27 شهریورماه ، روز بزرگداشت استاد شهریار به عنوان روز شعر و ادب پارسی نامگذاری شده است . 

به همین مناسبت ، هر کسی که این پست رو میخونه ، زیباترین بیت (یا دوبیتی یا رباعی) رو که تا حالا خونده ، توی قسمت نظرات بنویسه ... 

ممنون .

ولادت امام رضا(ع)

سلام دوستان 

با نام رضا به ســـینه ها گل بزنید / با اشک به بارگاه او پل بزنید

فرمود که هر زمان گرفتار شدید / بردامن ما دست توسل بزنید 

 

ولادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت بر همه شما عزیزان تبریک و تهنیت باد ...

غزل شماره 317 غزلیات حافظ

فاش می‌گویم و از گفته خود دلشادمبنده عشقم و از هر دو جهان آزادم
طایر گلشن قدسم چه دهم شرح فراقکه در این دامگه حادثه چون افتادم
من ملک بودم و فردوس برین جایم بودآدم آورد در ایـن دیـر خـراب آبادم
سایه‌ی طوبی و دلجویی حور و لب حوضبه هوای سر کوی تو برفت از یادم
نیست بر لوح دلم جز الف قامت یارچه کنم حرف دگر یاد نداد استادم
کوکب بـخت مـرا هیچ منجـم نشناخـتیا رب از مادر گیتی به چه طالع زادم
تا شدم حلقه به گوش در میخانه عشق

هـردم آید غـمی از نو به مبارکبادم ...

زهر مار ...

سلام دوستان 

امروز ساعت 17 رسیدم خونه ... از مسافرتی برگشتم که از زهرمار هم بدتر بود برام ... 

همه میرن مسافرت و خوش میگذرونند و من فقط میخواستم سریعتر برگردم به مشهد ... 

این مازندران هم کلاً آفتاب نداره ؛ ماهی نداشتید ، ویتامین دی از کجا میاوردید ؟!!! 

آدم به اینترنت هم که دسترسی نداره ، انگار دستش از زمین و آسمون کوتاه شده ...!!! 

فشار روحی ...!!!