دوستانه ۳۲۱

دوستانه ۳۲۱

دانشگاه سبزوار و دوستان
دوستانه ۳۲۱

دوستانه ۳۲۱

دانشگاه سبزوار و دوستان

هفت سال انتظار

سلام

ربیع الاول مبارک

هفت سال پیش که هنوز دانشجو نشده بودم ، جایی که از شکست در کنکور 89 ناراحت بودم ، گوش دادن به آلبوم یادگاری استاد سیاوش قمیشی ، حس تازه ای داشت ...

تا اون لحظه توی زندگیم ، شکست نخورده بودم ... حال و هوای اون آلبوم یه غم خاصی رو بهم القا می کرد و برام خیلی قشنگ بود ؛

چند تا عکس یادگاری ، بی خیال حرفایی که تو دلم جا مونده ، فرشته ، خیلی ممنون واسه هر چی که آوردی به سرم ، من فقط عاشق اینم حرف قلبت رو بدونم ، من به بن بست نرسیدم ، دو دریچه دو نگاه دو پنجره ، اینجوری که کلافه ای بدتره خوب دل رو بکن ، و ریمیکس هدیه ...

با خودم گفتم حس فوق العاده آلبوم یادگاری همراه با آهنگ های جزیره و گلهای پونه بعلاوه گوش دادن به ترانه های درخواستی رادیوجوان در شبهای سال 89 و نیمه اول سال 90 دیگه تکرار نمیشه . تا اینکه آلبوم سرگذشت در تاریخ 25 آبان 1396 منتشر شد ... آلبومی که با کلی تاخیر اومد ولی من رو به شدت شوکه کرد ...

بعد از آلبوم قاب شیشه ای 1377 ، دیگه آلبومی منتشر نشد که حال و هوای امید بیشتر از غم باشه ...

اما آلبوم سرگذشت توی اکثر آهنگها و ترانه هاش ، حال و هوای عرفانی و یک امید خاص داره ...

مخصوصا با شرایطی که من دارم ، شکست پشت شکست ، الان واقعا نیاز به این شوک بزرگ داشتم ...

من به آفتاب یه سلام تازه میدم ، جا میذارم این روزای بی فروغ رو

نظرات 6 + ارسال نظر
رها یکشنبه 28 آبان 1396 ساعت 21:54

امید خوبه
امید همه چیز آدمه
خدا امید هیچکسو نا امید نکنه
خوشحالم که خوبین


به همه ترانه های آلبوم گوش دادید؟

رها یکشنبه 28 آبان 1396 ساعت 23:47

بله همشو گوش کردم. اقرار می کنم لقب استاد سزاوار ایشونه
چقدر امید موج میزنه تو ترانه ها ،حتی تنهایی رو چه زیبا نشون میده، در کل انگار دستتو میگیره و میخواد بلندت کنه
آهنگ آرزو و پیله همون اول منو یاد شما انداخت
آرزوهاتو بغل کن
چه خوبه که آرزویی باقی مونده باشه
من با حال و هوای الانم بیشتر با آهنگ آواره ارتباط برقرار کردم
یه چشم انداز تلخی که تا میبینی زمستونه...

دقیقا

پیله ؟!!! من ؟!!!

امیدوارم حال و هواتون اول به سمت آهنگ پنجره تغییر کنه و بعدش هم به سمت آرزو ...

رها دوشنبه 29 آبان 1396 ساعت 00:14

دیگه امیدی نمونده...
به هر حال ممنون

اوه اوه ...
من فکر کردم خودم افسرده ام ...

تا خدا هست زندگی هست

مسلما مثل من داغون نیستید ، پس چرا نا امید باشید؟

رها دوشنبه 29 آبان 1396 ساعت 00:55

افسردگی رو که خیلیا دچار میشن ولی همه در ظاهر نشون نمیدن
تا تعریفتون از داغون چی باشه
وقتی خودت با دستای خودت کاری کنی که هیچ راه برگشتی واست نمونه و هیچ راهی برای بهبود اوضاعت نداشته باشی، این میشه داغون یا چی؟
مثل یه باتلاق که تمومی هم نداره
البته خدا تا یه جاهایی کمک میکنه به شرطی که عقل و اختیارو خوب به کار بندازی

الان اینایی که گفتین من بودم یا خودتون؟

معیارهای هولمز و راهه یادتونه؟

رها دوشنبه 29 آبان 1396 ساعت 10:44

خودم رو عرض کردم
بله یادمه، شما چند میگیرین؟
من با اغماض ۲۳۶
همون باتلاق تعبیر خوبی بود

منظورم بار روانی مشکلات پیش آمده بود ...
مرگ همسر ۱۰۰ بود
طلاق بعدیش بود
بقیه موارد همه پایین تر بودند ...

این معیارها خیلی درست طراحی و امتیازدهی نشده ولی ترتیبش درسته
مثلا مجموع اختلاف با همسر و اختلاف با والدین همسر ، از طلاق بالاتره ...!!!

به هر حال امیدوارم مشکلاتتون حل بشه تا از این تعبیرها نداشته باشید ...

من فقط برام ۷۳ تاش مهم بود

رها دوشنبه 29 آبان 1396 ساعت 15:49

بعضی از مشکلاتو میتونی پشت سر بزاری و ازش عبور کنی یه دوره ای اذیتت میکنه ولی کم کم فروکش میکنه و فرصت جبران داری و فقط گاهی یادآوریش ناراحت کننده س
ولی مشکلاتی که مزمن میشن، هر چقدر هم بار روانی کمی داشته باشه ولی کمر شکن میشه،
به هر حال بگذریم
مهم اینه که هنوزم میجنگم هنوزم نقاب میزنم هنوزم میخندم
شما هم ببخشید اگه حرفام زیاد و ناراحت کننده بود

هی بازیگر ... گریه نکن ، ما همه مون مثل همیم
صبح ها که از خواب پا میشیم ، نقاب به صورت میزنیم

خواهش میکنم ، زیاد نبود و من هم در جریان چیزی نیستم که ناراحت بشم ... فقط میدونم ۲۳۰ یعنی وضعیت جالب نیست
ان شاءالله پیروز این نبرد باشید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد