دوستانه ۳۲۱

دوستانه ۳۲۱

دانشگاه سبزوار و دوستان
دوستانه ۳۲۱

دوستانه ۳۲۱

دانشگاه سبزوار و دوستان

اول شهریور

هیچ نظر مثبتی ندارم راجع بهش ...


روز اون پزشکهایی که به پزشکی علاقه دارند ، مبارک ...

سال 97-90

توی هر گوشه ی این شهر ، دارم از عشق تو یادی

می سوزونه من رو یاد دلی که به من ندادی ...



سرگذشت ...

همیشه همه چیز این قدر خوب تموم نمیشه :

دانلود

بارها و بارها این انیمیشن کوتاه رو نگاه کردم ... داستانش برام خیلی آشناست ؛ ولی هربار از خودم پرسیدم : "تغییر خودم به چه قیمتی بود؟"

گذر زمان

قبلا اعتقادی بهش نداشتم

البته هنوز هم ندارم

حتی با وجود همه تغییراتی که پدید اومده ...


قبلا (حدود دو سال قبل) با خودم تصویرهای جشن فارغ التحصیلی آینده رو مجسم می کردم ... 

الان حتی فکر اینکه توی جشن فارغ التحصیلی شرکت کنم هم برام مسخره است


قبلا دوست داشتم با علاقه کار کنم و به یک عده از افراد که شاید بتونم براشون مثمر ثمر باشم ، کمک کنم ...

الان راحت شدن از دست خیلی چیزها برام یک رویاست 


با وجود همه تغییراتی که ایجاد شد ، اصلا نمیخوام بگم که مرور زمان خیلی چیزها رو عوض میکنه ...


کاش میشد که در همین لحظه ... در لحظه لحظه های نوشتن ، ساعت و زمان متوقف میشد و بدون خشکیدن چشمه واژه ، فقط و فقط می نوشتم ...