دوستانه ۳۲۱

دوستانه ۳۲۱

دانشگاه سبزوار و دوستان
دوستانه ۳۲۱

دوستانه ۳۲۱

دانشگاه سبزوار و دوستان

ماه دلم

ای ماه دلم اشکامو ببین

ببین که از تو سینه دل پر میزنه

به هر دری در میزنه تورو خدا ببین


درمون دلم دیدار توئه

چجوری آرومش کنم دلی رو که اینجور گرفتار توئه


بیا پیش دلم باش یک کم

یا بیا و بیفت از چشمم

یا که این دلو از جاش بکن ماه من


بیا پیش دلم باش یک کم

یا بیا و بیفت از چشمم

یا که این دلو از جاش بکن ماه من


 تموم این شبارو با یادت

قدم زدم این کوچه ها شاهد

بپرس چجوره حال این عاشق


همه درا رو بستی روم آخه

چجور بیام سراغ تو تا کی بشینم این گوشه دری وا شه


بیا پیش دلم باش یک کم

یا بیا و بیفت از چشمم یا که این دلو از جاش بکن ماه من ...



ماه دلم _ هوروش باندhttp://s8.picofile.com/file/8326480234/HooroshBand_MaheDelam.mp3.htm

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد