دوستانه ۳۲۱

دوستانه ۳۲۱

دانشگاه سبزوار و دوستان
دوستانه ۳۲۱

دوستانه ۳۲۱

دانشگاه سبزوار و دوستان

محبت

سلام دوستان 

 

تازه ترین آهنگ استاد سیاوش قمیشی اینقدر زیبا بود که باعث شد من همه آهنگهایی رو که اسمشون توی این آهنگ برده شده رو آپلود کنم و برای دانلود شما قرار بدم ... 

روی اسم هر آهنگ کلیک کنید ... 

 

من میگم اگه میخوندم ، واسه خاطر دلت بود / تو میگی طلوع من باش ،خیلی زوده واسه بدرود 

من میگم خسته شدم از شب و دلتنگی و غربت / تو میگی زندگی اینه ، درد تو ، درد محبت 

من میگم بهای این عشق ، واسه من ترک وطن بود / تو میگی صدات همیشه متن خاطرات من بود 

توی نامه گفته بودی مثل باد بی سرزمینی / دنبال خودت میگردی ، خواب بارون رو می بینی 

به پرنده مهاجر ، الکی بگو که خوبه / نگو طفلی شوق پرواز یه حکایت دروغه 

به پرنده مهاجر ، الکی بگو که خوبه / نگو طفلی شوق پرواز یه حکایت دروغه 

من میگم بهای این عشق ، واسه من ترک وطن بود / تو میگی صدات همیشه متن خاطرات من بود  

توی نامه گفته بودی مثل باد بی سرزمینی / دنبال خودت میگردی ، خواب بارون رو می بینی  

به پرنده مهاجر ، الکی بگو که خوبه / نگو طفلی شوق پرواز یه حکایت دروغه  

به پرنده مهاجر ، الکی بگو که خوبه / نگو طفلی شوق پرواز یه حکایت دروغه  

 

دانلود آهنگ زیبای محبت با صدای استاد سیاوش قمیشی 

 

موفق باشید

اراجیف 6/93

سلام دوستان

برگشتیم با سری جدید اراجیف :

اراجیف 6/93

دم شما گرم ؛ به جان آدمیت ...

بازگشت ناپلئون ...

سلام و خسته نباشید  

خدا رو شکر ...

برگشتیم ؛ ... 

به افتخار فتوحات ناپلئونی این ترم (که وجداناً دیگه وضعمون خیلی بحرانی شده بود ...) 

 

اصلاً اینقدر حالم خوشه که میخوام در اسرع وقت اراجیف بنویسم ...

آخرین تعطیلات تابستانی ...

الان موندم از این تعطیلات دو سه هفته ای چه جوری استفاده کنم ؛ تعطیلاتی که در سالهای آینده ندارمش ...!!! 

به احتمال قوی هم به این نتیجه خواهم رسید که گذراندن به بطالت بهترین کاره ...!!! 

ناپلئون هم بالاخره از پا افتاد ... 

و تفکراتی چون ؛ 

از همین الان که حساب کنیم دقیقا چهار سال و یک ماه دیگه فارغ التحصیل میشیم ... 

هنوز قسمتهای سختش مونده ، تفریحاتمون تموم شد ... 

بهترین سالهای زندگی مون رو داریم دور از خانواده میگذرونیم ... 

و ... 

 

خدایا ... "این آینده کدام بود که بهترین روزهای عمرم را حرام دیدارش کردم" ...