دوستانه ۳۲۱

دوستانه ۳۲۱

دانشگاه سبزوار و دوستان
دوستانه ۳۲۱

دوستانه ۳۲۱

دانشگاه سبزوار و دوستان

محبت

سلام دوستان 

 

تازه ترین آهنگ استاد سیاوش قمیشی اینقدر زیبا بود که باعث شد من همه آهنگهایی رو که اسمشون توی این آهنگ برده شده رو آپلود کنم و برای دانلود شما قرار بدم ... 

روی اسم هر آهنگ کلیک کنید ... 

 

من میگم اگه میخوندم ، واسه خاطر دلت بود / تو میگی طلوع من باش ،خیلی زوده واسه بدرود 

من میگم خسته شدم از شب و دلتنگی و غربت / تو میگی زندگی اینه ، درد تو ، درد محبت 

من میگم بهای این عشق ، واسه من ترک وطن بود / تو میگی صدات همیشه متن خاطرات من بود 

توی نامه گفته بودی مثل باد بی سرزمینی / دنبال خودت میگردی ، خواب بارون رو می بینی 

به پرنده مهاجر ، الکی بگو که خوبه / نگو طفلی شوق پرواز یه حکایت دروغه 

به پرنده مهاجر ، الکی بگو که خوبه / نگو طفلی شوق پرواز یه حکایت دروغه 

من میگم بهای این عشق ، واسه من ترک وطن بود / تو میگی صدات همیشه متن خاطرات من بود  

توی نامه گفته بودی مثل باد بی سرزمینی / دنبال خودت میگردی ، خواب بارون رو می بینی  

به پرنده مهاجر ، الکی بگو که خوبه / نگو طفلی شوق پرواز یه حکایت دروغه  

به پرنده مهاجر ، الکی بگو که خوبه / نگو طفلی شوق پرواز یه حکایت دروغه  

 

دانلود آهنگ زیبای محبت با صدای استاد سیاوش قمیشی 

 

موفق باشید

نظرات 5 + ارسال نظر
پیمان دوشنبه 31 شهریور 1393 ساعت 22:48 http://ghalebsky.ir

مطالبت عاااااااااالی بود
به منم سر بزن قالب دارم http://www.ghalebsky.ir

359 چهارشنبه 2 مهر 1393 ساعت 14:35

عالی بود
مرسی

قابلی نداشت ...

مجتبی چهارشنبه 2 مهر 1393 ساعت 23:55

سلام
خوبین؟
شما از دانش آموز های دبیرستان قائم مقام بودین درسته ؟
http://haddad-n.blogfa.com/
از این وبلاگ که متعلق به شماست اینجا رو پیدا کردم(بعد از کلی جستجو)
یه خواسته ای دارم ازتون.چه جوری خواسته ی خودمو بهتون بگم?از طریق این وبلاگ نمی شه.اگه لطف کنین آی دی یاهو یا ایمیلتون رو به من ارسال کنین.
blackmore_63@yahoo.com

سلام علیکم
عجب... ارسال کردم...

مجتبی جمعه 4 مهر 1393 ساعت 00:20

سلام آقا دانیال
مرسی که به پیامم جواب دادین.
واستون ایمیل ارسال کردم.امیدوارم خوشحالم کنین.
فقط یه جمله.خوش به حال دوستا و اطرافیانتون.

سلام
چاکریم ...

مجتبی یکشنبه 6 مهر 1393 ساعت 21:00

آقا منو به یکی از آرزوهام رسوندین.ایشالا خدا شما رو به آرزو هاتون برسونه

خدا رو شکر
ان شاالله اگه به صلاحمون هست
تشکر

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد