دوستانه ۳۲۱

دوستانه ۳۲۱

دانشگاه سبزوار و دوستان
دوستانه ۳۲۱

دوستانه ۳۲۱

دانشگاه سبزوار و دوستان

پرنده ...

پرنده ، هم قفس ، همخونه من          زمستون رفت و شد فصل پریدن  
همین دیروز تو از این خونه رفتی         ولی از اومدن چیزی نگفتی  
تو را در حنجره یک دشت آواز              تو را در سر هوای خوب پرواز
من اینجا خسته و غمگین و تنها         نمی دونم که می مونم تا فردا
چی میشد اون هوای برفی و سرد     تو رو راهی این خونه نمی کرد
بهار کاغذین خونه من                      تو رو راضی نکرد آخر به موندن
من عادت میکنم با درد تازه               جدایی شاید از من من بسازه
دلم تنگه دلم تنگه برایت                  نگاهم با نگاهت داشت عادت
تو اونجا با گلای رنگارنگی                 من اینجا پشت دیوارای سنگی
تو با جنگل تو با دریا تو با کوه             من و اندازه ی یه فصل اندوه
من عادت میکنم با درد تازه               جدایی شاید از من من بسازه
دلم تنگه دلم تنگه برایت                  نگاهم با نگاهت داشت عادت

لینک دانلود آهنگ با صدای مانی رهنما

تکرار جملات

Three witches watch three Swatch watches, Which witch watch which Swatch watch?     

 

سلام دوستان  

این جمله رو میتونید دو بار پشت سر هم بگید ؟!!! 

جهنم و ضرر ؛ یک بار بگید ...!!! 

 

از این جمله ها جدیدش رو سراغ ندارید (البته از نوع فارسی) ؟

باز هم غذای دانشگاه ...

سلام دوستان 

جابجا کردن نوع غذا در سامانه تغذیه و قرار دادن تن ماهی به جای استانبولی ؛ به جای خود ... 

این دیگه چیه ؟!!! 

امروز 13/8/1392 : 

 

تاریخ تولید : 15/8/92 !!! 

نمایشگاه بین المللی کتاب مشهد

سلام دوستان

اعیاد مبارک و ایام به کام

نمایشگاه بین المللی کتاب مشهد 1392 ، از فردا دوم آبان به مدت یک هفته (تا پایان هشتم آبان) در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی مشهد واقع در انتهای بزرگراه وکیل آباد ، بولوار نمایشگاه (همون اول جاهدشهر ...) برگزار می شود ...

دوستانی که مشهد هستید ، به هیچ وجه فرصت رو از دست ندید ...

امسال 650 غرفه در نمایشگاه دایر خواهد شد ...


از سال 89 تا الان نتونستم برم نمایشگاه کتاب مشهد ؛ امسال خیلی خوشحالم ... خیلی خیلی ...