دوستانه ۳۲۱

دوستانه ۳۲۱

دانشگاه سبزوار و دوستان
دوستانه ۳۲۱

دوستانه ۳۲۱

دانشگاه سبزوار و دوستان

گذر زمان

قبلا اعتقادی بهش نداشتم

البته هنوز هم ندارم

حتی با وجود همه تغییراتی که پدید اومده ...


قبلا (حدود دو سال قبل) با خودم تصویرهای جشن فارغ التحصیلی آینده رو مجسم می کردم ... 

الان حتی فکر اینکه توی جشن فارغ التحصیلی شرکت کنم هم برام مسخره است


قبلا دوست داشتم با علاقه کار کنم و به یک عده از افراد که شاید بتونم براشون مثمر ثمر باشم ، کمک کنم ...

الان راحت شدن از دست خیلی چیزها برام یک رویاست 


با وجود همه تغییراتی که ایجاد شد ، اصلا نمیخوام بگم که مرور زمان خیلی چیزها رو عوض میکنه ...


کاش میشد که در همین لحظه ... در لحظه لحظه های نوشتن ، ساعت و زمان متوقف میشد و بدون خشکیدن چشمه واژه ، فقط و فقط می نوشتم ...


نظرات 2 + ارسال نظر
رها چهارشنبه 18 مرداد 1396 ساعت 08:19

سلام
تغییر طبیعیه، گذر زمان کار خودشو میکنه، نمیزاره خودت باشی، نمیزارن خودت باشی...

سلام
موافقم ...
برای همین آرزو دارم که زمان متوقف بشه و فقط به ثانیه های خوب گذشته فکر کنم ...
و بنویسم که چقدر غیر بد بودیم ...

رها پنج‌شنبه 19 مرداد 1396 ساعت 19:54

قطار می رود
تو می روی
تمام ایستگاه می رود
و من چقدر ساده ام
که سال های سال
در انتظار تو
کنار قطار رفته ایستاده ام
و همچنان به نرده های ایستگاه رفته
تکیه داده ام!

اومدی تو سرنوشتم ، بی بهونه پا گذاشتی
اما تا قایقی اومد ، از من و دلم گذشتی

رفتی با قایق عشقت سوی روشنی فردا
من و دل اما نشستیم چشم به راهت لب دریا ...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد