دوستانه ۳۲۱

دوستانه ۳۲۱

دانشگاه سبزوار و دوستان
دوستانه ۳۲۱

دوستانه ۳۲۱

دانشگاه سبزوار و دوستان

پاسخ ...

سلامی چو بوی خوش بی جوابی ...

شاید هم جوابی چو بوی گند بی خوابی ...


بهشت گم شده هم مدتهاست که تغییری نکرده ...


ببینید چه به روز ما آورده اند که شخص من که مقاوم ترین حیوان ناطق این جماعت بودم ، و همیشه اینطور بودم که :

سکوتم از رضایت نیست ، دلم اهل شکایت نیست ...

به این روز افتادم 


من از خدا میخوام همون چیزی رو که از ابتدای زندگیم برام صلاح میدیده ، برام رقم بزنه و لحظه ای من رو به خودم واگذار نکنه


ولی من هم آدمیزادم ... چرا همیشه همه ی چیزهای بد برای من باشه و بهترهاش برای بقیه ؟

و نشد که هیچکس از این جماعت با شعور فراوان ، یک بار به روی خودش بیاره (اصلا نخواستیم به روش بیاره ، حداقل فحشمون ندن و نسبت ناروا ندن بهمون) ...


کاش مجالی بود برای باز کردن بیشتر موضوع ...


نظرات 2 + ارسال نظر
... یکشنبه 7 آبان 1396 ساعت 22:09

دمی ای شیخ! در آیینه بنگر، چیست آیینت؟
که اینسان هرکه را من دیده ام رم کرده از دینت؟!

اون شنیده ها و این نوشته های مبهم ادم رو فقط
درجایگاه تاثر مینشونه!
ان شالله که غبار غم برود و حال خوش شود...

ان شاءالله ...
ممنون

آپدیت نمیفرمایید بهشت گم شده رو؟

... سه‌شنبه 9 آبان 1396 ساعت 14:49

اینقد که درگیر شدم
نوشتن از سرم افتاده...

تا باشه درگیری خوب باشه ...
ما هم سر میزدیم ، تا اینکه دیدیم آپدیت نمیشه ...
ان شاءالله سلامت باشید
التماس دعا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد