دوستانه ۳۲۱

دوستانه ۳۲۱

دانشگاه سبزوار و دوستان
دوستانه ۳۲۱

دوستانه ۳۲۱

دانشگاه سبزوار و دوستان

هدیه صبحگاهی

یکی از زیباترین لحظات دوران اینترنی ، اون ساعت شش صبحی هست که میری برای ویزیت خانمی که اولین فرزندش رو از خدا هدیه گرفته و با یک روحیه ی عالی به سوالاتت جواب میده و بهت از اینا هدیه میده :

نمیدونم چیه و به چه دردم میخوره ، ولی شاد شدم و کلی روحیه گرفتم ... 

ان شاءالله پا قدمش براش مبارک باشه ...


بعدش فهمیدم از روی رنگ این میشده جنسیت بچه رو هم حدس زد !!! سونوگرافی هایپراکسترنال ...

نظرات 4 + ارسال نظر
رها چهارشنبه 16 اسفند 1396 ساعت 08:05

چه با مزه س این، جالبه چقدر تدارکاتشون کامله که اینارو تو بیمارستانم آوردن
فک کنم بهشون شگون یا گیفت یا همچین قرتی بازیایی میگن

آره جالب بود واقعا

بیشتر یاد چوب جادوگری توی کارتون ها میفته آدم ...
قرتی بازی !!!

رها چهارشنبه 1 فروردین 1397 ساعت 12:30

سلام
سال نو مبارک
سال شاد و پر امیدی داشته باشید

سلام
عید شما هم مبارک
ان شاءالله شما هم سالی پر از خیر و برکت ، سلامتی و عزت ، نشاط و موفقیت ، توأم با لحظات خوش داشته باشید

رها پنج‌شنبه 16 فروردین 1397 ساعت 18:11

سلام خوبید؟ ایام به کامه؟
حافظ میخوندم به نیت شما باز کردم:
رسید مژده که ایام غم نخواهد ماند

چنان نماند چنین نیز هم نخواهد ماند

من ار چه در نظر یار خاکسار شدم

رقیب نیز چنین محترم نخواهد ماند

چو پرده دار به شمشیر می‌زند همه را

کسی مقیم حریم حرم نخواهد ماند

چه جای شکر و شکایت ز نقش نیک و بد است

چو بر صحیفه هستی رقم نخواهد ماند

سرود مجلس جمشید گفته‌اند این بود

که جام باده بیاور که جم نخواهد ماند

غنیمتی شمر ای شمع وصل پروانه

که این معامله تا صبحدم نخواهد ماند

توانگرا دل درویش خود به دست آور

که مخزن زر و گنج درم نخواهد ماند

بدین رواق زبرجد نوشته‌اند به زر

که جز نکویی اهل کرم نخواهد ماند

ز مهربانی جانان طمع مبر حافظ

که نقش جور و نشان ستم نخواهد ماند

سلام
ممنون ... الحمدلله

ببخشید دیر پاسخ دادم ، دیدم کسی سر نمیزنه ، من هم چند روزی گذارم سمت وبلاگ نیفتاد

به نیت من؟

الان قرعه ی دولت به نام ما افتاد؟
ان شاءالله که خیر باشه

رها چهارشنبه 22 فروردین 1397 ساعت 15:09

سلام
فال گرفتم براتون مجانی، خوبم در اومد خداییش
ضمنا
دیر پاسخ دادن بهتر از هرگز پاسخ ندادنه

سلام
باز هم تشکر
دم شما گرم ؛ به جان آدمیت ...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد