دوستانه ۳۲۱

دوستانه ۳۲۱

دانشگاه سبزوار و دوستان
دوستانه ۳۲۱

دوستانه ۳۲۱

دانشگاه سبزوار و دوستان

ما که رفتیم ...

زندگی توی آدم ها بهتره ... برگشتیم به زندگی آدم ها

ما که رفتیم نگران ... تو بمان با دگران ...!!!

نظرات 6 + ارسال نظر
رها یکشنبه 7 خرداد 1396 ساعت 16:22

یعنی تا الان کجا زندگی میکردین!؟

در وادی حماقت ...

رها سه‌شنبه 16 خرداد 1396 ساعت 12:59

منکه نفهمیدم چی شد !!!
لابد خودتون فقط از پستتون سر در میارید

با توجه به یکی از پست های قدیم وبلاگ ، راحت تفسیر میشه ...

رها سه‌شنبه 16 خرداد 1396 ساعت 16:51

خب پس کلا نمیدونم قضیه چیه
روزگار خوشی داشته باشید در وادی عقلانیت
البته که شاعر میفرماد
آزمودم عقل دور اندیش را بعد از این دیوانه سازم خویش را

به برخی دلایل امنیتی !!! از توضیح کامل معذورم ... به آرشیو وبلاگ در مهر یا آبان 92 مراجعه بفرمایید ... یک پست با همین نام خواهید دید

http://haddad.blogsky.com/1392/07/26/post-155/

من مست و تو دیوانه ، ما را که برد خانه
من چند تو را گفتم کم خور دو سه پیمانه
در شهر یکی کس را هشیار نمی بینم
هر یک بتر از دیگر شوریده و دیوانه

البته بلانسبت شما ...

رها چهارشنبه 17 خرداد 1396 ساعت 08:42 https://instagram.com/_u/raha_xx70

بله البته که رعایت نکات ایمنی در فضای مجازی ضروریه، ممنون که آدرس پست قبلیو گذاشتین، کنجکاوی من از این بابت بود که بعد یازده ماه دوباره وبتونو به روز کردین، به هر حال امیدوارم همیشه موفق و شاد باشید
ای دل غم این جهان فرسوده مخور
بیهوده نئی غمان بیهوده مخور
چون بوده گذشت و نیست نابوده پدید
خوش باش غم بوده و نابوده مخور

واقعا فقط یازده ماه بود؟!!!
یه ذره سنگین گذشت
ولی تلخ و شیرین گذشت ...

همچنین
سلامت باشید

جسارتا شما ؟ به جا نیاوردم ...

رها چهارشنبه 17 خرداد 1396 ساعت 14:56

من؟
مهم نیست...
به برخی دلایل امنیتی!!!

مهم که هست

اون امنیتی که من گفتم استعاره بود

الان هم صرفا جهت این گفتم که بدونم با کی حرف میزنم و قرار نبود اسم شما منتشر بشه !!!

رها چهارشنبه 17 خرداد 1396 ساعت 20:34

امنیتی هم که من گفتم استعاره ای بود تو ذهن خودم
و بماند که من کیم...

بماند ...

ما گذشتیم و گذشت آنچه تو با ما کردی
تو بمان و دگران ، وای به حال دگران ...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد