دوستانه ۳۲۱

دوستانه ۳۲۱

دانشگاه سبزوار و دوستان
دوستانه ۳۲۱

دوستانه ۳۲۱

دانشگاه سبزوار و دوستان

سیر تکاملی!!!

سلام دوستان 

سیر تکاملی!‌ بلیط های اتوبوس رو در مشهد ببینید و تجدید خاطره کنید و یا حیرت زده شوید...  

 

این ها قدیمی ترین بلیط هایی هستند که در دسترس من بودند: 

زمستان ۷۹ تا تابستان ۸۳ بلیط ها لاغر! و ارزان! بودند... ۱۰۰ ریال 

 

 

 

و در تابستان ۸۳ همون طوری که می بینید ٬ با افزایش ناوگان و افزایش قطر بلیط ها!!! قیمت سه برابر شد...  

نه ... جدا دقت کردید؟ تعداد اتوبوس ها سه تا شد و قیمت هم ۳ برابر!!!

 

 

ادامه سیر تکاملی را در ادامه مطلب بخوانید...

 

آخرین نسل از بلیط هایی با جنس نامرغوب:  

اون آخری عکس آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسیه...(نکته آموزشی)!!!

 

 

و ورود بلیط های گلاسه(روغنی) به بازار:  

و تبلیغات انحصاری شهرداری بر روی آنها...

 

 

و تبلیغات وسیع و وسیع تر می شود: 

قیمت ها فعلا ثابت(گوش شیطون کر)!!! 

 

 

تبلیغات تمام می شود و اتوبوس های پیشرفته! اسکانیا وارد ناوگان می شوند...( مرداد ۸۶) 

 

 

 

و بلیط های نحس ۵۰۰ ریالی که عکس کاملی از آنها در دسترس نیست... برای همین مجبور شدم از روی بلیط های جدیدتر عکسشون رو بردارم... ببخشید اگر بی کیفیته.

اگر شما دارید لطفا بیارید تا ازش عکس بگیرم... ممنون.  

و این همزمان است با ورود بخش خصوصی به ناوگان اتوبوسرانی ( و دو برابر شدن قیمت ها !!!)

 

 

و آخرین نسل بلیط های کاغذی در مشهد: ۱۰۰۰ ریال برای بخش دولتی!!! 

 

 

و این پدیده عجیب که این روز ها چهره شهر رو الکترونیکی کرده!!! 

 

 

در حال حاضر قیمت بلیط ها در مشهد برای بخش دولتی ۱۰۰۰ ریال و برای بخش خصوصی ۲۰۰۰ ریال است... البته فعلا... 

این سرگذشت ٬ در حالی رخ داد که در سایر شهرهای مورد بررسی من٬ قیمت ها متفاوت با اینجا بود... 

مثلا در نیشابور: 

 

 

یا در تهران بزرگ!!!: ۱۳۸۰ 

البته قیمت اون موقع در مشهد هم همین بود ولی بلیط ها رو مقایسه کنید... 

اینا هم چاق تره و هم مرغوب تر و ...

 

 

راستی توی شهر شما قیمت بلیط اتوبوس چنده؟

نظرات 3 + ارسال نظر
dh سه‌شنبه 22 آذر 1390 ساعت 19:30

kheili jaleb bod mersi,az koja ina ro gir avordin?vaghean ham ba in vaze otubusa o sorato sare vaght residaneshun ja dashte ke gheymata ro bebaran bala!bazam mamnun khaste nabashin

سلام ... ممنون از لطفتون که به این وبلاگ سر زدید...
من سعی کردم یک کلکسیون جمع آوری کنم که خیلی هم موفق نبودم. اما در حد خودم فکر کنم بد نبود...
اصل این بلیط ها رو هم در مشهد دارم.
باز هم تشکر... پایدار باشید و برقرار

مهدی دوشنبه 26 دی 1390 ساعت 14:18

تو مشهد خداییش هم مترو هم اتوبوس گرونتر از بقیه ی شهراس حتا تهران!
دلیلش چیه آخه؟ چون مردم مشهد هیچوقت صدای اعتراضشون در نمیاد؟

... سه‌شنبه 11 تیر 1392 ساعت 21:19

سلام به داداش خوب خودم
میخوام امشب غیر مستقیم با خانم ... صحبت کنم؛ اسمی از شما نمیبرم؛ اجازه میدین‏?‏‏?‏‏?‏
بخدا از شبی که بهم گفتین از ذوقش دارم میمیرم.. جون من‏?‏‏?‏ قول میدم اسمی از شما نبرم. باشه‏?‏

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد