دوستانه ۳۲۱

دوستانه ۳۲۱

دانشگاه سبزوار و دوستان
دوستانه ۳۲۱

دوستانه ۳۲۱

دانشگاه سبزوار و دوستان

اراجیف 4

سلام دوستان
ایام به کام
خسته نباشید
اراجیف شماره 4 رو خیلی سریع نوشتم و لذا ارزش غذایی!!! پایینی داره... 

دانلود
موفق باشید

نظرات 4 + ارسال نظر
.... سه‌شنبه 10 بهمن 1391 ساعت 21:50

حالا اون تک خورتون کیه؟از لباسش معلومه کیه!!!!!!!!!!

باید دقتتون خیلی زیاد باشه...
واقعا اگر متوجه شدید ، انسان بسیار نکته سنج و ریزبینی هستید .

☺f@rz@n3h☻ چهارشنبه 11 بهمن 1391 ساعت 12:25

عااااااااااااااااااااالی بود مثل همیشه...تک خورتونم که تابلو کی بود(..............)

ممنون . لطف دارید .
واقعا تابلو شد؟!!! راست میگید ؛ باید لباسش رو شطرنجی می کردم...

خوب... دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 13:20

استعداد کم نظیری داری. واقعا آفرین بر این هنر، دقت، ریزبینی.
البته مواظب باش که مستعد لغزش نباشی. خیلی ها از هنرمندان سوء استفاده می کنند.
سعی کن صرفا منتقد و شاکی نباشی که مثل صادق هدایت نشی. خوبی ها......
و در نهایت خیلی خوب بود.

اتفاقا یه عده قصد داشتند ازم سوءاستفاده کنند...!!!
می خواستند من رو گول بزنند و ...

کی ؟ من ؟ شاکی ؟ نه - من فقط نقل خبر های حقیقی رو انجام میدم . قضاوت با خود خواننده هاست . من اصلا انتقاد کردم ؟!!! کلا همه چی آرومه ...

ممنون - لطف کردید

بهرام چهارشنبه 25 بهمن 1391 ساعت 10:43

عالی بود داداش.

دمت گرم . قربونت .

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد