دوستانه ۳۲۱

دوستانه ۳۲۱

دانشگاه سبزوار و دوستان
دوستانه ۳۲۱

دوستانه ۳۲۱

دانشگاه سبزوار و دوستان

اراجیف2-1

سلام دوستان  

بیکار بودیم ، سری دوم اراجیف رو شروع کردیم به نوشتن ...
دانلود 

پایدار باشید ؛ این یک دستور است ...

نظرات 8 + ارسال نظر
دانشجو سه‌شنبه 12 آذر 1392 ساعت 23:18

خوب بود مرسی

خواهش میکنم
تشکر

n.sadeghi جمعه 15 آذر 1392 ساعت 22:13

سلام.
شاید از دلایلی که شخصیت شما رو متمایز میکنه همین دقت نظرتون باشه!
اما
این تجسس و تامل گاها ذهن از پویایی میندازه وادم رو خسته میکنه درست مثل همون دست کشدن از تلاش تا تحقق جامعه ی ارمانگرا.
به هر حال موفق باشید
جالب بودن

سلام
شاید حق با شما باشه ولی من از تلاش برای رسیدن به جامعه آرمانی دست نکشیدم ... فقط سعی کردم که جامعه ام رو محدود تر کنم تا کمتر عذاب بکشم ...
جامعه من در حال حاضر داره از نو ساخته میشه و دو نفره است ...
خواهش میکنم . موفق باشید

هم دانشگاهی جمعه 22 آذر 1392 ساعت 22:55

استفاده کردیم ...
بسی بسیار هم خوب !

ممنون
عجب حشو وحشتناکی ... بسی بسیار ؟!!!

هم دانشگاهی شنبه 23 آذر 1392 ساعت 20:04

کجاش وحشتنااااااااااکه؟؟؟؟/

هیچی ... بسی هم حشو دلپذیری بود ...!!!

هم دانشگاهی شنبه 23 آذر 1392 ساعت 21:14

خب پس بسی بسیار هم خووووووووووب
فک کردم میخواین انتقاد کنین

نه ؛ تجربه ثابت کرده که انتقاد توی سبزوار کاملا بی نتیجه است ...
چه برای مسئولین و چه برای سایرین ...!!!

هم دانشگاهی دوشنبه 25 آذر 1392 ساعت 11:57

دست شما درد نکنه
حالا خوبه سبزواری نیستیمو فقط دانشگاش درس میخونیم اینطوری ملالمتمون میکنین

سر شما درد نکنه ...
منظور خاصی نداشتم ...

درامتداد زندگی سه‌شنبه 26 آذر 1392 ساعت 14:54

لابد واسه همینم بود که تو اون روز کذایی هیچ نماینده ای واسه اعتراض نداشتین

احسنت ... دقیقاً ...

منتقد سه‌شنبه 26 آذر 1392 ساعت 18:22

۱........تو اون روز کذایی...............

۲.احسنت ... دقیقاً ...
۳؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چکاره ؟!!!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد