دوستانه ۳۲۱

دوستانه ۳۲۱

دانشگاه سبزوار و دوستان
دوستانه ۳۲۱

دوستانه ۳۲۱

دانشگاه سبزوار و دوستان

مشکل کجای کاره ؟

سلام 

داشتیم دنبال ساخته و پرداخته کردن یک جامعه آرمانی می گشتیم ؛ 

نمیدونم چی شد که از خیل چند ده نفری افراد مورد اعتماد تعداد انگشت شماری بیش باقی نموند ... 

بعدش سعی کردیم جامعه رو کوچک تر فرض کنیم تا راحت تر بتونیم به این آرمانها برسیم ... 

به قول یکی از دوستان : «این تجسس ها و افکار باعث شد ذهنمون از پویایی بیفته و دست بکشیم»  

البته از اول هم قصد تجسس نداشتم ؛ کلّاً شاید مشکل اینجاست که از بی نظمی متنفرم یا شاید اینکه به قول یکی از دوستان : «ملت رو سر کار میذارم...»

هیچی دیگه ؛ الآن دارم فکر میکنم که چرا دارم یکی یکی و گاهی دو تا دو تای این افراد مورد اعتماد رو از جامعه آرمانی خط می زنم ... 

مشکل شاید اینجا باشه که جهان رو صرفاً دارم از دید یه عده محدود می بینم ؛ اگر اینطور باشه ، پس چرا عده ای که بعد از حذف های یکان یکان و دو گان دو گان باقی می مونند با من موافقند ؟ 

شاید مشکل اینه که من به هیچ کدوم از دستورالعمل هایی که برای تحقق یک جامعه آرمانی نیاز هست ، پایبند نیستم یا حداقل به بخشی از اونها عمل نمی کنم ، یا شاید من به یک بخشی از این قوانین عمل می کنم که بقیه بهش عمل نمی کنند و بالعکس ... 

به قول یک بنده خدایی : «فرهنگ ها و خانواده ها متفاوتند ...» این هم می تونه یه جای مشکل باشه ...

مصلحت اندیشی های یک عده هم میتونه عاملی برای عدول از ارزش ها و معیار های آرمانی باشه ... 

وضع یک عده که کاملا مشخصه ؛ خوب این افراد رو فقط میشه به عنوان آلودگی صوتی حساب کرد یا خیلی دیگه تحویلشون بگیریم ، میشن آلودگی هوا ...  

مشکل این قسمت جائیه که بعضی وقتها اون مصلحت اندیشها و این آلوده کننده ها با هم دست به کاری می زنند که آدم رو مجبور می کنه توی اندازه جامعه اش تجدید نظر کنه ... 

بگذریم ؛ چقدر اراجیف گفتم ...   

الان مشکل اساسی اینه که این اعضای جامعه ای که اون اول قرار بود ساخته بشه هر روز که میگذره دارند یه کارهایی می کنند که آدم شک میکنه اصلا تحقق جامعه آرمانی امکان پذیره آیا ؟!!!

 

نظرات 9 + ارسال نظر
? جمعه 20 دی 1392 ساعت 13:15

بازم مارسو,این مارسو هیچکی ازش دل خوشی نداره.
البته شما هم همش دنبال ایراد گرفتن هستین تو هیچکدوم از پستاتون نیمه پر لیوانو ندیدین.

علت اینکه هیچوقت پیشرفت نمیکنیم همینه که بیشتر از پیدا کردن ایرادها دنبال پیدا کردن یک روزنه امید و یک صدم پر لیوان میگردیم ...

درامتداد زندگی شنبه 21 دی 1392 ساعت 14:34

حالامیشه این جامعه آرمانیتون روتعریف کنید
بعدش بفرمایید مشکل شما بابچه های 89 چیه؟؟!!

با همه بچه های 89 که نه ؛ با اون عده ای که جز ادعا هیچ چیزی نمی فهمند و یقینا شما جزو اون افراد نیستید

درامتداد زندگی شنبه 21 دی 1392 ساعت 14:38

این رو هم فراموش کردم بپرسم ازتون :که تو جامعه آرمانی شما اگه آدما باهم مشکلی داشته باشن بجای اینکه باهم حلش کنن.نشرش میدن تو فضای نت که همه ببینن؟!؟!
واقعا ازشما انتظار نمیرفت.با این همه ادعا...

سعی کنید در مورد چیزهایی که ازش اطلاع ندارید با این موضع بالا صحبت نکنید
کسی یا کسانی که مخاطب خاص این پست بودند ، خودشون فهمیدند چی گفتم
به جز شما افراد دیگری از کلاستون و البته از خوابگاه ما به این وب سر میزنند
کار از ریشه خرابه و با گفتمان حل نمیشه

sadeghi دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 16:24

الان دقیقا شما با کی مشکل دارین?
ویا به عبارتی مشکل کجای کاره واقعا?!!

هنوز در دست بررسی است ...
Loading... Please wait...

sadeghi دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 22:45

او آلزایمر داشت...
همسایه ها امروز صبح بی خودی شلوغش کرده بودند.
پیرمرد بیچاره فقط یادش رفته بود از خواب بیدار شود!
به امید لود...

خیلی ممنون
لطف دارید

sadeghi سه‌شنبه 24 دی 1392 ساعت 10:31

چرا ناراحت شدید?!!
از شما بعیده سطحی نگر باشید...

ناراحت ؟!!!

.. سه‌شنبه 24 دی 1392 ساعت 11:41

خوبه
احتمالا من زیادی روی لحن کلام اشخاص حساسم
موفق باشید

همچنین

bahram پنج‌شنبه 22 اسفند 1392 ساعت 21:28

adama 2 joran. sefid va siah va ta vaghti kari nakonan ke baese siahishon beshe sefid baghi mimonan. .

منصافاً جمله ات خیلی حکیمانه بود ...
جمله های حکیمانه ات توی حلق فلاسفه و طراحای سوال علوم پایه ...
چی گفتم؟!!!

bahram جمعه 23 اسفند 1392 ساعت 14:21

chakeram dadash. har chi gofti motmaenan khob gofti.

فدا مدا دادا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد